Tuijan Blogi

sunnuntaina, joulukuuta 04, 2005

Ensimmäinen sivu


Vihdoinkin sain oman päiväkirjasivun, kun olen sitä ruikuttanut Terolta jo pitkään:)Pää vaan lyö ihan tyhjää kun olen kuumeessa ja nuhassa - ei ajatukset luista tippaakaan. Tavallaan on ihan kiva sairastella, kun Lauri kuskaa koiria ulos ja sitten vielä Teron kanssa ruuatkin tekevät! Joulua kovasti mietin kun lähdemme Raumalle viettämään mökkijoulua kolmeksi päiväksi. Aina on jotakin ongelmia eläinten kanssa, Rita ja Pipsa tulevat mukaan sekä Kissu, mutta Tigru ja Viivi jäisivät kotiin kun ei kyytiin mahdu. Omatunto kolkuttaa, kun en saa näille ketään hoitajaa:(Autoon tulee vielä minun lisäksi,Tero,Lauri,Lene tytär ja hänen miehensä Santtu. Mutta mutta, päivä on ollut kaunis ilman luntakin ja lämpöasteita on pari.

4 kommenttia:

  • 4.12.05 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Moi vaan.
    Ihan hienoa on että sulla on tämmönen blökii kuhan se toimis vaan sitten.

     
  • 4.12.05 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Haloo

     
  • 4.12.05 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Moi Tuija! Ihanaa että nyt on päiväkirjasi "syntynyt"! Olin sulkemassa tätä konetta kun vielä piipahdin kotisivuilleni ja mitäs minun silmäni näkivätkään :) Niinpä, jopa sairastamisessakin on niitä positiivisiäkin puolia, ei vain negatiivisiä! Ja toivotaan nyt, että jouluun mennessä kaikki asiat järjestyy ja te koko perhe saatte hyvän joulun ilman omantunnon kolkutuksia. Jänskää saanko tämän lähtemään, olen aivan "pipo" englannissa :( Hellu

     
  • 30.12.05 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    schöne homepage...liebe grüsse aus der schweiz...
    alpenmann@istcool.ch

     

Lähetä kommentti

<< Etusivu