Tuijan Blogi

maanantaina, joulukuuta 19, 2005

Aika rientää!!

Enää viisi päivää jouluun ja minä kun olen "matti myöhäinen",sain tänään vasta kortit lähetettyä:( Koti on siivottu ja lahjat vieläkin ostamatta... tai no onhan tässä aikaa vielä stressata!
Muistilappua olen tehnyt että mitä kaikkea sinne mökille pitää ottaa mukaan ja lapun mukaan aivan kamalasti aina tulee jotain turhaa mukaan.
Nyt on sitten taas webbikamera osoittamassa kauppaan päin,vaadin sitä Terolta että saan kyttäillä täällä:)
Isänikin soitti eilen ja toivotti hyvät joulut. Hän asuu Jyväskylässä ja siellä on kuulemma paljon lunta, täällä ei yhtään! Oli vielä menossa savusaunaankin illalla.
Taidanpa lähteä vielä pyykit ripustamaan. Hyvää illan jatkoa kaikille:)

1 kommenttia:

  • 19.12.05 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Heips sinne tapanilaan!
    Olin jo nukkumaan menossa kun vielä piipahdin kotisivuilleni ja sieltä "kömmin" teillekin:) Voi en suinkaan Tuija pahastunut runostasi, sehän oli aivan mahtava ja hyvin sopiva tähän aikaan!
    Olen aivan naatti päivän touhuista joten nyt Hellu pehkuihin ja hyvää yötä teillekin:))

     

Lähetä kommentti

<< Etusivu