Tuijan Blogi

torstaina, joulukuuta 08, 2005

Joulukoristelua

Tänään on jo ollut huomattavasti parempi olotila.Olen ulkoillut koiruuksien kanssa.Aamulla kyllä väsytti kun oli kuudelta herätys kahvinkeittoon ja kissojen syöttäminen.Tero sitten meni töihin ja Lauri kouluun.Minä se painuin takasin peiton alle ja hups heräsinkin vasta klo.11,hyvät on unenlahjat! Olen viritellyt ikkunoihin jouluvaloja ja tapellut muuntajien kanssa kun niitä on varmaa miljoona:)Kaikkia muitakin koristeita olen laitellut vaikka joulu poissa ollaankin.Eilen en jaksanut kirjotella,Lene ja santtu kävi illalla kaffilla ja Virpin kanssa höpötettiin puhelimessa.Eipä tässä muutakuin kauppaan pöperöä ostamaan:)

1 kommenttia:

  • 8.12.05 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Heippa Tuija! Mukavaa että voit jo paremmin! Nyt on semmoista aikaa ja semmoiset säät, että kaikenmoiset taudit ja "pöpöt" liikkuu.
    Tosi mukava lukea sinun päiväkirjaasi ja minä kuule oikein "kyttään" täällä milloin Tuija on kirjoittanut:)) Itsekin tykkään kirjoitella ja jotenkin sekin antaa tietynlaista sisältöä.
    Tänään olin kaupungilla ja arvaas mitä? Sieltäpä tarttui mukaani pikkuinen nalle ja ihana plyyshinen kaksiosainen asu vauvelille, väri VAALEENSININEN!
    Joulukortteja olen kirjoitellut , mutta en jaksanut vielä kaikkea.
    Mukavaa illan jatkoa koko perheelle! / Hellu

     

Lähetä kommentti

<< Etusivu