Tuijan Blogi

perjantaina, kesäkuuta 01, 2007

Kesäkuun eka viikonloppu!

Ja heti meinaa pinna kärähtää kun ei Tero saa mitään aikaiseksi näitten sivujen kanssa vaikka kuinka koitan sanoa että jotain vois tapahtuakkin.Kohta haen kaulimen ja kalautan sitä päähän! Jos ei mun päiväkirjani nyt toimi niin Teron vaatteet on jätesäkissä ja ukko on ulkona oman koneensa kanssa.Se on niin väsynyt raskaan työpäivän jälkeen että näyttääkin ihan kuivatulta siankorvalta ja naama on punanenkin kun tekee ulkotöitä:)Se osti uuden kännykän ja siihen aika riittää kummasti mutta ei sitten muka aika riitä mun blogini korjaamiseen.Jotain se koitti räpeltää blogini hyväksi ja toivon että sieltä sentää edes kuuluu mun valitsema kaunis kappale!
Kiva joskus haukkuu omaa miestä eikä aina vaan kehua:D Mutta minä olen erittäin hyvä ellen täydellinen:))

3 kommenttia:

  • 2.6.07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hei Tuija !
    He he, meinasi vähän hymyilyttää, kun luin tuota kirjoittamaasi tekstiä ja aivan hyvin pystyin kuvittelemaan ja sieluni silmin näkemään, miten tarmokkaasti siellä naputtelit ! :))
    Niin onhan se niinkin, että täytyyhän sitä nyt joskus tuoda vähän risujakin esiin eikä vain ruusuja ;) Sillä niitähän nyt aivan jokaisessa kumminkin on, kun tarkemmin ajatellaan !
    Tosiaan jo kesäkuu !! Ei voi kun ihmetellä tätä ajan kulua . Nyt ainakin onneksi taas sää muuttui aurinkoiseksi ja lämpeneekin tuosta ja onneksi minun parvekekukatkin säilyi sittenkin lähes viikon viileän, sateisen sään jälkeen. Viola joka oli kuvassakin eilen, voi erittäin mainiosti ja kyllähän nuo petuniatkin alkaa virkistymään nyt, toivon mukaan !
    No toivotaan, että blogisi toimii ja kotisivut edistyy ja sitä paitsi sanontahan kuuluu, että "hiljaa hyvää tulee" ;)
    Oikein mukavaa viikonloppua sinulle Tuijeliini ja koko perheelle ! :)

     
  • 2.6.07 , Blogger Unknown kirjoitti...

    Kyllä minulta menis hermo jos joutuisin odottamaa siipan toimia johonkin tietokoneeseen liittyen! Se inhoaa tietokoneita eikä niihin juuri koske. Onneksi olen tässä itse pärjännyt näiden juttujen kanssa itse opiskellen! Minusta on mukava tehdä asioita koneella ja sen varmaan huomaa minun kotisivujen lukumäärästäkin..... Minun blogi muutti Vuodatukseen mutta se löytyy edelleen samasta linkistä meidän kotisivuilta. Kyllästyin Livejournalin takkuiluun ja minun englanninkielinen blogi on vuodatuksessa toiminut oikein hyvin.

     
  • 2.6.07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hei Tuija!
    Minä menin kyllä eilenillalla naurun kanssa nukkumaan, kun luin sinun tekstisi justiin ennemmin täällä, ikäänkuin iltasatuna:))
    Mietin että miltä näyttääkään ihminen kuin kuivattuna siankorvana, voi, voi!
    Tänään sitten yhdessä kaupassa satuin vielä näkemään semmosia siankorvia, voi kyllä nauratti. Timokin ihmetteli että miksi nyt niin naurattaa:)
    No miehesi saa vielä kauniin rusketuksen kunhan nuo alkupunoitukset häviää:)Semmostahan se tahtoo olla.
    Mutta mukava korvia hivelevä musiikki tässä on jota on oikein kiva kuunnella samalla. Pidän tästä kappaleesta kovasti. Joten hyvän kappaleen olet tänne laittanut iloksemme.
    Oikein mukavan pirtsakkaa viikonloppua vaan sinulle ja koko perheelle!

     

Lähetä kommentti

<< Etusivu