Tuijan Blogi

torstaina, lokakuuta 04, 2007

Olenko ollut ahkera? :)

En tiedä mitä on tänään minulle tapahtunut mutta harvinaista on että olen aamusta saakka touhunut..varmaan on päässä joku vinksahdus käynyt!) Tein Rockyn kanssa aamulla kunnon lenkin, pesin mattoja, kävin kaupassa, siivosin koko kodin, hoidin Rockyn turkin hienoon kuntoon, tein nakkistroganoffia kun aamu tv:stä tuli niin herkullinen ohje siihen..höh,tähänkö nää muka loppui ja tuntuu kuitenkin siltä että olen jotakin tehnyt!!
Huomenna menemme vauvelia katsomaan ihan vaan pikasesti:) Virpi kävi eilen ja sanoi että vauva on ihan Lenen näkönen.
Kohta taidan taas lähteä juoksuttamaan tota karvaturria ettei se liikoja lihoo!

2 kommenttia:

  • 4.10.07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hei Tuija!
    Voi sinulla on ollut hyvä ja pirtsakka päivä:) Joskus sitä vaan saa semmosen tarmon puuskan ihan ja silloin hommat luistaa.
    Minulla taas on ollut todella vetelä päivä:( Sain pahemman flunssan ja sitä olen nyt potenut tässä. Kyllä harmitti soittaa töihin aamulla että en tule. Sama Sandvikenin reissulle joka olis ollut huomenna:( Mutta ei voi mitään.
    Eikö ole ihanaa huomenna taas päästä pikkuprinsessaa tervehtimään:)Varmaan onkin Lenen näköinen. Varsin usein ensimmäinen lapsi tuleekin äitiinsä, mistä ihmeestä johtuu:D
    Mukavaa illan jatkoa ja hyvää yötä myös. Sehän tässä on seuraavana vuorossa:)

     
  • 5.10.07 , Blogger Tuija.V kirjoitti...

    Hei Kaarina!
    Nyt tulee minun vastaukset taas pahasti myöhässä:(
    Eilinen päivä oli semmonen että olin energiaa täynnä ja tänään en ole saanut yhtikäs mitään aikaiseksi! No sentään sen verran aikaan sain että kävimme vauvaa katsomassa,hassua mutta vauva on kuin Lene pienenä:)
    Harmi että sinulle tuli tommonen flunssa ja se kun iskee niin ei sitä kyllä mitään jaksa tehdäkkään,minulla sama flunssa kesti reilun viikon.
    Hyvää viikonlopun jatkoa ja pikaista paranemista!

     

Lähetä kommentti

<< Etusivu