Tuijan Blogi

perjantaina, joulukuuta 07, 2007

Päivissä sekaisin!

Ihan olen päivissä sekaisin kun eilen oli pyhä, aamulla kun heräsin niin olin ihan varma että on sunnuntai tai maanantai:) No nyt on kait sitten perjantai!
Linnanjuhlat tuli kateltua ja löysin vaan yhden puvun mistä pidin ja se oli jonkun naisen päällä semmonen valkoinen avonainen asu:) Kissat ja koirakin on vielä elossa eikä pistäneet itteensä kynttilöihin roihumaan,onneksi!
Lauri lähti tänään Virpi siskonsa luokse ja taitaa jäädä yöksi sinne, me ollaa kuin vanhukset konsanaan täällä sitten keskenämme,no kyllä me tekemistä keksitään:D
Ihanaa ettei ulkona ole enää yhtään lunta koska on ollut niin liukasta ja ulkona liukastellessa multa on tullut niin rumia kirosanoja ettei tosikaan,toivottavasti ei vaan kukaan niitä ole kuullut!
Kotisivuja olemme vähäsen uusineet mutta paljon on vielä tekemättä,linkkeihin pitää laittaa kavereita yms.
Hyvät viikonloput kaikille!

4 kommenttia:

  • 7.12.07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Heips Tuija !
    Minäpä kävin jo "nuuskimassa" uudistunutta kotisivuanne ja mukavalta näyttää :)
    Ja linnan juhlat on sitten juhlittu tältä vuodelta :) Oikeastaan siellä oli useampikin asuja joista minä pidin kovastikin, olivat yksinkertaisia mutta tyylikkäitä ja minun makuuni on asu, jossa vähän kimalteleekin ;))
    Jahas että jos me päästäisiin linnan juhliin, sinulla olisi siellä valkoinen asu :D :D Minulla olisi semmoinen lämpimän tiilenvärinen tai ehkä luumun värinen asu kimaltelevine baljetteineen, mutta ei liikaa tietystikään ! ;)
    Mutta yhtä mitä ihmettelen, miten ihmeessä presidenttipari jaksaa kätellä kaikki, minä sain jo pelkästä ajatuksesta käteni krampeille ja kipeäksi ! :)
    Tunnelmallista viikonloppua teille sinne tapanilaan !

     
  • 7.12.07 , Blogger Tuija.V kirjoitti...

    Heips Hellu!
    Kiva kun kävit "nuuskimassa":D
    Sulle kyllä sopisikin semmonen kimalteleva asu linnan juhliin:) Minä ajattelin ensivuoden linnan juhliin laittaa valkoisen asun joka on aika avonainen ja siinä perässä roikkuu semmonen kunnon laahus:D
    Minä jaksaisin kätellä 50 ihmistä ja sitten varmaan jo pyörtyisin ja häipyisin kuvioista:D
    Hauskaa viikonloppua!

     
  • 7.12.07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    aivan upeet uudistukset. kävin yhden kuvashown katsomassa ja iki-ihana yö taustalla, onneks oli äänet päällä

     
  • 7.12.07 , Blogger Tuija.V kirjoitti...

    Moi Leena ja Kidi!
    Kiva jos tykkäsit sivuista:)
    Yö on mun lempibändi ja niissä on aina niin koskettavat sanatkin!
    Rocky lähettää täältä Keikka äitille terveiset:)

     

Lähetä kommentti

<< Etusivu