Tuijan Blogi

maanantaina, helmikuuta 26, 2007

Maanantai on turhin päivä!

Almanakasta pitäisi poistaa kaikki maanantait koska ovat niin tylsiä päiviä.En ole tänään saanut oikeen mitään tehtyä kun ei vaan huvita! No vein sentään Rockyn pitkälle lenkille mutta ei siitäkään niin nauti kun toinen vetää hihnassa niin että minä leijailen kuin leppäkerttu siinä hihnan toisessa päässä. Eteisen vaatenaulakon laitoin takasin seinään ja astiat pesin,siinä mun tän päivän tekeleet:) Sitten vielä kuvittelen että väsyttää ja olen puolen tunnin välein mennyt sohvalle olevinaan nukkumaan mutta ei olekkaan väsyttänyt!
Laurilla talviloma loppui ja meni tänään kouluun.Sanoi että olisi mielellään nukkunut vielä yhden viikon. Sekin tekee päivästä niin tyhmän kun ei ole ketään juttukaveria täällä kotona.
Ulkona yksi tuttu huusi jo kilometrin päästä että missäs Pipsa on.Ikävä tulee kun päivästä toiseen joutuu selittämään miten Pipsalle kävi:(
Kiva yllätys oli tänään kun sain isäni vaimolta sähköpostia.Asuvat tuolla Jyväskylässä maaseudun rauhassa elikkä Leivonmäellä.
Jo ehti Laurikin tulla koulusta kotiin niin menen keittämään kahvia!

2 kommenttia:

  • 26.2.07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hei Tuija !
    Mutta ajatteles, ellei olisi maanantaipäiviä, mitenkäs sitten uusi viikko voisi alkaa :)) No leikit sikseen ja toki on todettava, että aina maanantai tuntuu viikon pisimmältä päivältä ! Mutta, jos on ollut töissä viikonlopun ja sitten sattuu olla maanantai vapaata, voi että tuntuu mahtavalta ! :D
    Niin tosiaankin, siellä on nyt hiihtoloma ohitse ja täällähän se alkoi tänään, kuten Suomessakin monissa paikoissa.
    Minä olen kanssa tänään ollut ihmeen väsynyt ja kun olin ollut sairasvoimistelussa, menin melkein suoraa päätä sohvalle päivänokosille ja ei pitkäkään, kun taas olin nukahtaa uutisia katsoessa :(
    Mutta sinulla Tuija siellä ainakin nyt on mukavaa katsomista kun on niin nätti, uuden uutukainen keittiö, jossa silmä oikein lepää !! Vaikka ymmärrän, eihän nyt kukaan jaksa keittiötäkään vaan katsella kaiken aikaa :D :D
    Sinulle ja koko perheelle mukavaa alkanutta viikkoa ja voikaahan hyvin !

     
  • 26.2.07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hei Hellu!
    Minä en vaan koskaan saa mitään aikaan maanantaina mutta tiistaina sentäs jotakin jo.
    Minuakin nukuttaa ja jatkuvasti löydän itteni tuolta sohvalta!
    Tänään jo konttasin tuola keittiön lattialla ja pesin sen kun oli pikku tassunjälkiä täynnä:) En kyllä jaksa jatkuvasti keittiötä toljottaa,pitää välillä toljottaa toistakin huonetta ettei ihan mökkihöperöksi tule:D
    Hyvää alkavaa viikkoa teillekkin!

     

Lähetä kommentti

<< Etusivu