Tuijan Blogi

tiistaina, toukokuuta 01, 2007

Vapunpäivä!

Eilinen meni ihan kivasti ja rauhallisesti täällä kotosalla. Laittelin vähäsen vappupöperöä ja Lene sekä Santtu tulivat aika myöhään illalla kyläilemään. Mun aikani kului hyvin mesellä!
En jaksanut edes kovin myöhää valvoa.Mitä vanhemmaksi tuun niin sitä aikasemmin painun nukkumaan näköjään:)
Tämä mun blogini on ollut niin sekopää etten ole edes sisään päässyt kirjautumaan.Tero teki jotain ihmeitä ja nyt taas toimii...tai sitten minä se sekopää olen ollut!
Olin jo aamulla aikasin Rockyn kanssa kävelyllä ja olipahan hiljaista,jotakin krapulaisia naamoja vaan käveli vastaan:)
Nyt on tosi kiva ja lämmin ilma mitä ei eilisestä voinut sanoa.Linnutkin visertää niin että päähän sattuu:)
Tässä ei nyt ole mitään tämän kummempia ehtinyt tapahtua kun päiväkin on vasta alussa mutta toivotan kaikille rauhallista vapunpäivää ja ottakaa iisisti että pääsette huomenna töihin,heh!!