Tuijan Blogi

tiistaina, heinäkuuta 10, 2007

Mä haluun kävellä näin:)

Tässä iltasella olen mietiskellyt että miksi mun ukkoni ei liiku ei sitten mihinkään! Kovasti pyysin että mentäis nyt vaikka kävelylle ettei mun tarvi aina yksin kävellä. Kauniisti ja varovasti ehdotin että mentäis vaikka koirapuistoon ja tehtäis matkalla jotain kivaa..vastaus oli että katotaan myöhemmin kun on loma niin ei saa hoputtaa! Taas hetken päästä kysyin että mennäänkö me kävelylle vai ei niin vastaus oli että ehkä kun on kattonut vähän telkkaria! Sitten tuli telkkarista säätiedotus ja huomiseksi luvattiin sadetta niin johan tuli ehdotus että huomenna mennään kävelylle..luuli etten nähnyt säätiedotusta ja tiedän ettei tuo lomaukko sateella kulje suuntaan eikä toiseen. Taitaa olla niin että lomalla laiskistuu vaikka kuinka sen päätä yrittäisin käännyttää:)

2 kommenttia:

  • 11.7.07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Huomenta Tuija!
    Hupsista sentään!:) Kai sinun täytyy koppeli ostaa Terollekin ja alata sillä perässä vetämään:)
    Meillä taas näköjään mies mieluummim kävelee yksin sauvojensa kanssa. Ei kuulemma tule edes hiki kun minun kanssa kävelee ja se niinollen ei ole mitään kuntoilua:(Voi noiden kanssa!
    Täällä on aivan mahtava auringonpaiste. Jo seitsemän aikaan kääräisin lakanat kainalooni peteiltä ja marssitin pesukoneeseen saman tien. Nyt on ihana kuivatella ulkona. Että nautin tästä säästä kun monta päivää oli sitä sadetta.
    Oikein mukavaa keskiviikkopäivää sinullekin Tuija!

     
  • 11.7.07 , Blogger Tuija.V kirjoitti...

    Heippa Kaarina:)
    Voisin ostaa kunnon peräkärryn ja ukko siihen!
    Mutta jos me yhessä kävellään niin meillä on puolenkilometrin välimatka kun minä tulen etanan vauhtia perässä:)
    Täällä ei missään näy aurinkoa vaan vettä sataa.Ahkera olet jo heti aamusta ollut! Lakanoihin tulee niin ihana tuoksu kun ne ulkona kuivattaa!
    Oikein mukavaa aurinkoista päivää:)

     

Lähetä kommentti

<< Etusivu