Tuijan Blogi

perjantaina, joulukuuta 21, 2007

Ostoksilla käyty!

Voihan elämän vitsaus minkälaista on käydä oman miehen kanssa jouluostoksilla...ensimmäiseen kauppaan kun menimme lahjoja ostamaan niin kuului vaan että nyt riitti ja nyt heti lähetään pois ja en ehtinyt paljon mitään ostamaan kun Tero oli jo kassalla:) Sain kyllä lahjoja ostettua ja sain jopa Teron ylipuhuttua ja mentiin vielä toisiinkin kauppoihin! Ihana kotimainen hopeakuusi on jo hankittu ja kinkku kanssa!
Paljon ja tosi paljon on vielä hommia ennen aattoa.
Mukavat perjantait:)

2 kommenttia:

  • 21.12.07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hei Tuija!

    No kyllä minäkin mieluimmin yksin tekisin joululahjaostokset. Miehillä tahtoo aina olla niin kiire ja pitäisi ensimmäinen ottaa mikä käteen sattuu:( Minä taas tykkään harkita vähän tarkemmin, mitä ostan kellekin
    :)
    No kaikki on nyt ostettu ja eilen minulla oli oikein "joululahjavalvojaiset" täällä:) mikä työ kymmeniä lahjoja pistää pakettiin.
    Enää minulla ei ole jälellä kuin loppusilaukset, eli vähän siivoja ja koristeluja ja joulu voi tulla tupaan:)

    Nytpä jatkankin touhuja ja toivotan teille mukavaa perjantai-iltaa sinne Tapanilaan!

     
  • 21.12.07 , Blogger Tuija.V kirjoitti...

    Heippa!
    Minä kanssa tykkään sentäs rauhassa katsella mitä ostan enkä voi sietää että hoputellaan jo silloin kun kaupan ovesta on sisään astuttu ja kori on tyhjä:)
    Minulla taitaa olla tänään vielä paketoimiset,tykkään yöllä laittaa lahjoja pakettiin!
    Minä teen sunnuntaina loppusiivot koska jos nyt siivoon ja pesen lattiat niin ne on pikkuruisia kurasia tassunjälkiä täynnä:)
    Hyvät perjantait myös Ruotsiin!

     

Lähetä kommentti

<< Etusivu