Tuijan Blogi

perjantaina, elokuuta 29, 2008

Viikonlopun leski:(

Kohta olen leski kun Tero tulee töistä ja pakkaa Rockyn autoon ja menevät viikonlopuksi Karjaan mökille rentoutumaan. Minä kävin kaupassa ostamassa koiralle ruokaa läjän ettei nälkään kuole mutta Terolle en mitään muistanut ostaa! Mitenköhän sitä pärjää viikonlopun ilman koiraa..pitäisköhän ottaa joku pikku fifi hoitoon:)Pelkään ettei Rocky vaan häviä mihinkään, onneksi sillä on mikrosiru ja pannassa mun numero jos se hävii niin voi soittaa mulle:D
Järjestin itelle facebookin ja ei ihan helppo ookkaan ennen kuin oppii sitä käyttämään!
Täällä on niin kylmä että vois vetästä villasukat jalkaan.
Hyvät viikonloput:)

4 kommenttia:

  • 29.8.08 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hei Tuija!
    Voi kyllä sinulla varmaan Rikiä tulee hurja ikävä kun poika lähtee viikonlopun viettoon. Siellä sydän kylmänä odottelet, että milloin se soittaa, että hukassa ollaan:)
    Ei, kyllä se hyvin menee toki.
    Mukavaa kun tulit tuonne Facebokiin<3 Kyllä se varsinkin alussa aika kimuranttia on, mutta vähitellen siellä oppii aina jotain.
    Hyvää viikonloppua sinullekin Tuija ja kissoillesi!!

     
  • 29.8.08 , Blogger Tuija.V kirjoitti...

    Hei Kaarina!
    Minulla tuli itku kun laitoin Rockyn autoon..onneksi Tero soitti ja sanoi että kaikki hyvin ja Rockylla on jokin lintukoira kaverina ja on vielä tyttö hauva:)
    Kovasti opettelen facebokin käyttöä ja eiköhän se ala sujumaan kun aikani räpellän!
    Minä ja kolme kisua täältä lähetämme terveisiä Gävleen:)

     
  • 29.8.08 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Moi Tuija !
    Toivottavasti siellä hyvin pyyhkii viikonloppuleskenä ;)
    Ja kyllä siellä nyt Rockyllä on hauskaa kun on kaverikin ja vielä tyttöhauva :D
    Tosi kivaa kun tulit facebookiin sinäkin Tuija ja kyllä siellä sitten kun alkuun pääsee, oppii kaikenmoista :)
    Joo kyllä viileet tuulet puhaltelee täälläkin ja minä jo heti kun töistä tulin, pistin ensimmäisenä oikein ihana pehmeät, pörrösukat jalkaani :D Ihanasti lämmittää ja helpottaakin väsyneitä särkeviä jalkoja.
    Mukavaa viikonloppua sinulle Tuija ja kissoillesi :))

     
  • 29.8.08 , Blogger Tuija.V kirjoitti...

    Hei Hellukka!
    Kyllähän tämä viikonloppu tässä menee ja leskenäkin on ihan hyvä joskus olla. Mutta on ihan outoa kun ei tarvitse mennä iltalenkille ja Rockyn kynnet ei rapsuta lattialla:(
    Kovasti olen räpeltänyt facebookissa ja nythän vasta innostuinkin:)
    Täällä on niin kylmä viima että on hyvä ja kiva mennä peiton alle kisuleitten kanssa...jos ei Mörkö vaan purisi varpaita:D
    Hali viikonloput teille!

     

Lähetä kommentti

<< Etusivu