Tuijan Blogi

lauantaina, joulukuuta 16, 2006

Lauantai!

Päivä on mennyt kovin nopeasti.aamulla kun heräsin niin olin ihan varma että on jo sunnuntai,onneksi ei ollut.Täällä olen Teron kanssa kahestaan kuin eläkeläiset konsanaan.Lauri lähti eilen Virpille viikonlopuksi ja joteski on tyhjä olo kun sen huoneessa ei ole ketään muuta kuin katti rötköttämässä:)
Niin ja Hellulle sydämmelliset kiitokset ihanasta kortista minkä saimme ja ne kauniit valokuvat!!! Ei Suomesta saa noin upeita kortteja.
Tässä kuuntelen Vesa Matti Loirin aivan mahtavia joululauluja samalla,kyllä on miehellä niin tunnelmallinen ääni että huh huh!
Kohta on jo joulu ja missä ne lumet on? Tänään näin pajunkissoja ja sieniä.Ei yhtään ole joulunen fiilis,ei sitten yhtään.Metsästä olen rosvonut kaikenmaailman kuusen,katajan ja männynoksia joista olen askarrellut partsille kaikkea kivaa koristetta:)
Leena jos luet tämän niin saitko Rockyn lääkärintodistuksen perille minkä faksasin torstaina...en edes tiedä toimiiko mun sähköpostini niinkuin pitäisi:)
Kaikille mukavaa lauantain jatkoa!