Tuijan Blogi

torstaina, elokuuta 09, 2007

Suututtaa paastota!

Minun niin kuin mukamas tässä pitäisi olla 12 tuntia syömättä ja juomatta kun huomenna on kello 8.15 labrakokeet,ei taida onnistua ja kellokin on jo 21.30 enkä ole edes kerennyt syömään yhtään mitään:( Kohta kyllä syön ja juon niin että maha paukkuu! En alkuunkaan voi sietää että minulle annetaan jotakin kellonaikoja milloin saan mitäkin syödä ja juoda:( Kohta en ikimaailmassa mene enää yhteenkään labrakokeeseen kun se on näin helv...hankalaa ainakin mulle:( Ymmärrän kyllä että se on vaan minun parhaaksi mutta 12 tuntia on liikaa ainakin minulle koska tykkään illalla syödä iltapalaa:(

1 kommenttia:

  • 12.8.07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hei Tuija!
    Toivottavasti hyvin selvisit tuosta ikävästä paastosta:( Ja silloin se oikein haluttaiski syödä ja ois nälkä kun ei saa syödä:) Sen jälkeen sitten ihana syödä mitä haluaa ja milloin haluaa.
    Kaikkeen me vain joskus joudutaan.
    Oikein mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa sinulle ja koko poppoolle!

     

Lähetä kommentti

<< Etusivu