Tuijan Blogi

keskiviikkona, syyskuuta 12, 2007

Tuleva mamma!


Laitan tässä vielä kuvan Lenen massusta kun ei ole vielä kuvaa vauvelista:) Seuraava kuva onkin sitten vauvasta minkä laitan! Lene on kyllä ihme mamma kun vieläkin jaksaa pestä lattioita,siivota ja leipoakkin vaikka olisi enää pari päivää synnytykseen. Lenen kaveri sai sunnuntaina vauvelin ja kuten arvata saattaa niin Lene ja Santtu menevät tänään katsomaan sitä pikkuista:)

Kyllä on ilmat ihan syksyisiä vaikka onkin aika lämmintä ollut,tänään piti sataa koko päivä mutta onneksi satoikin vaan aamupäivän. Näissä ilmoissa on se hyvä puoli että Kissu on nyt jopa kaksi päivää pysynyt sisällä eikä ole yhtään maukunut ulos!

Minä olen kovasti aamuisin katellut Big Brotheria kun ostettiin siihen kuukaudeksi katseluaikaa mutta ei sielä ole ketään mielenkiintosta tyyppiä.

Eipä kait tässä muuta täällä kertaa:)

4 kommenttia:

  • 12.9.07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hei Tuija !
    Voi että on ihanan komea massu Lenellä ! :)
    Niin jännittää jo aina itseänikin, kun avaan blogisi, että joko .....? :D
    Tiedän tarkalleen miten jännittäviä päiviä siellä nyt elellään !
    Minulla on nyt kolme työpäiää takana ja tänään olin aivan sippi, kun kotiin tulin, piti mennä suoraa päätä sohvalle pitkäkseen ja ottaa pienet nokoset !
    Iloisen jännittäviä päiviä teille ihan kaikille ja hengessä mukana ollaan !

     
  • 12.9.07 , Blogger Tuija.V kirjoitti...

    Heippa Hellu!
    Tuntuu ettei Lenen massu voi venyä yhtään enempää:)
    Joka yö olen nyt nähnyt unen että tyttö syntyi tai sitten poika syntyi..no jompi kumpi kuitenkin tulee:)
    Kyllä ne nokoset vaan tekee ihan hyvää tommosen työrupeaman jälkeen!
    Minä oon jatkuvasti väsynyt vaikka saankin ihan tarpeeksi nukkua.
    Kiva että olette hengessä mukana:)

     
  • 15.9.07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hän on kaunis! :-D

     
  • 15.9.07 , Blogger Tuija.V kirjoitti...

    Kiitos Julie! Hän on kaunis ison vatsansa kanssa:)

     

Lähetä kommentti

<< Etusivu